بهترین دکتر فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک در تهران

فوق-تخصص-زیبایی1

باید به یاد داشت که اصطلاح “جراحی پلاستیک” و “جراحی زیبایی” را نباید با هم قاطی کنید. این اشتباه باعث تشویق تصورات نادرست در مورد این دو تخصص در بین عموم مردم می‌شود. جراحی زیبایی، جراحی ظاهر است. این عمل انتخابی است و تمرکز آن بر روی زیبایی شناسی است. جراحی زیبایی یک رشته پزشکی منحصر به فرد است که بر روی بهبود ظاهر از طریق تکنیک‌های جراحی و پزشکی تمرکز دارد. جراحی زیبایی می‌تواند برای تمام بخش‌های سر، گردن و بدن انجام شود. جراحی زیبایی عملی انتخابی است که برای نواحیی که عملکرد مناسب دارند، اما فاقد جذابیت و زیبایی هستند، انجام می‌شود.

از طرفی، جراحی پلاستیک به عنوان یک تخصص جراحی تعریف می‌شود که به ترمیم نقص‌های صورت و بدن ناشی از اختلالات تولد، ضربه، سوختگی و بیماری اختصاص دارد. هدف از جراحی پلاستیک اصلاح نواحی ناکارآمد بدن است و ماهیت آن ترمیمی است. به عبارت دیگر، جراحی پلاستیک تلاش می‌کند تا نواحی بدن که ناکارآمد هستند، را به حالت عادی بازگرداند.

بنابراین، این دو تخصص از نظر هدف و ماهیت متفاوت هستند. در حالی که جراحی زیبایی بر روی بهبود ظاهر تمرکز دارد، جراحی پلاستیک بر روی ترمیم نواحی ناکارآمد بدن تمرکز دارد. در نتیجه، باید این دو تخصص را با هم متمایز دانست و به دنبال پزشکان متخصص در هر یک از این دو حوزه بود.

همه ساله جراحان پلاستیک و ترمیمی، زندگی میلیون‌ها بیمار مبتلا به ناهنجاری‌های مادرزادی (مانند شکاف لب و شکاف کام)، زخم‌های بدشکل، زخم‌های ناشی از نیش حشرات، و آسیب‌های شدید سوختگی، و نیز آنهایی که پس از جراحی برای مشکلات بدخیم یا سایر بیماری‌های مزمن نیاز به ترمیم دارند را بهبود می‌بخشند. در اینجا در مورد انواع جراحی پلاستیک توضیح داده نمی‌شود، بلکه بر جراحی زیبایی یا عمل‌های انتخابی برای بهبود زندگی افرادی که تحمل شرایط نامطلوب خود را ندارند، تمرکز شده است. کلینیک زیبایی رازی یک مرکز زیبایی با داشتن متخصصین ماهر در جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک و هچنین امکانات مجهز برای ارائه تمامی درمان‌های جراحی و غیر جراحی زیبایی برای افرادی است که مایل به رفع مشکلات ظاهری بدن و صورت خود می‌باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فوق تخصص این کلینیک و رزرو نوبت می‌توانید با شماره‌های 02188334029  – 02188333259 تماس حاصل فرمایید.

جراحی پلاستیک چیست؟


جراحی زیبایی یک نوع خاص از جراحی است که می‌تواند ظاهر و عملکرد فیزیکی شخص را تغییر دهد.

عمل‌های ترمیمی نقص‌های ظاهری روی صورت یا بدن را اصلاح می‌کنند. این نقص‌ها ممکن است شامل نقص‌های مادرزادی مانند شکاف لب‌ها و کام و ناهنجاری‌های گوش، آسیب‌های جراحتی مانند گاز سگ یا سوختگی، یا بعد از درمان بیماری‌ها مانند بازسازی پستان زنان بعد از جراحی سرطان سینه می‌شوند.

عمل‌های زیبایی بخشی از بدن که فرد از آن ناراضی است را تغییر می‌دهند. عمل‌های رایج زیبایی شامل بزرگ کردن (ماموپلاستی افزاینده) یا کوچک کردن سینه (ماموپلاستی کاهنده)، تغییر شکل بینی (رینوپلاستی) و حذف پاکت‌های چربی از نقاط خاصی از بدن (لیپوساکشن) می‌شوند. برخی از عمل‌های زیبایی به شکل جراحی انجام نمی‌شوند. به عنوان مثال، استفاده از لیزرهای مخصوص برای حذف موهای زائد و صاف کردن پوست برای بهبود جای زخم‌های شدید، دو نوع از این درمان‌ها هستند.

انگیزه‌ی افراد برای مراجعه به دکتر متخصص جراحی زیبایی یا جراحی پلاستیک


محرک‌های خارجی برای مراجعه به جراح زیبایی شامل تمایل به اجتناب از تبعیض، ترس از تبعیض سنی و اجبار مستقیم یا غیر مستقیم توسط همسر، والدین یا رئیس است. انگیزه‌های داخلی شامل تمایل به کاهش احساسات ناخوشایند افسردگی، خجالت و اضطراب اجتماعی، تمایل به تغییر یک ویژگی خاص ناخوشایند، اشتیاق برای داشتن چهره‌ای جوان‌تر و سالم‌تر که نشانه باروری (معمولاً در زنان) است؛ و امید به ایجاد ظاهری قوی و قدرتمند که پیشرفت شغلی و حرفه‌ای را تسهیل می‌کند.

مشاوره


صرف نظر از تخصص جراحان پلاستیک، تمام آنها به بیماران مشاوره می‌دهند. پزشک باید با بیمار ارتباط برقرار کند تا نتیجه مطلوب جراحی را تعیین کند و خطرات احتمالی و عوارض جانبی جراحی را توضیح دهد. جراحان پلاستیکی که در بخش اورژانس یا با قربانیان سوختگی کار می‌کنند ممکن است روی بیمارانی که بیهوش هستند یا قادر به برقراری ارتباط نیستند کار کنند. در این موارد، جراحان اغلب برای تعیین بهترین دوره درمان با خانواده بیمار ارتباط برقرار می‌کنند.

نکاتی برای انتخاب جراح برای جراحی زیبایی یا جراحی پلاستیک


اگر تصمیم به عمل جراحی زیبایی دارید، باید یک جراح آموزش دیده، ماهر و با تجربه برای انجام این روش انتخاب کنید. برای مطمئن شدن از واجد شرایط و با تجربه بودن جراح باید برخی اقدامات انجام دهید و سوالاتی را بپرسید که شامل موارد زیر هستند:

  • یک جراح معتبر انتخاب کنید و اعتبارنامه‌های وی را بررسی کنید.
  • از کلینیک‌ها و بیمارستان‌های جراحی زیبایی بازدید کنید. تا آنجا که می‌توانید در مورد روش عمل و مکان‌هایی که این عمل‌ها را ارائه می‌دهند (کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها) و جراحانی که آن‌ها را انجام می‌دهند اطلاعات جمع کنید. به کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها مراجعه کنید و از سوال پرسیدن هراسی نداشته باشید. مراکز معتبر با روی خوش و با رضایت به سوالات شما جواب خواهند داد.
  • با جراح صحبت کنید. کلینیک یا بیمارستانی که انتخاب می‌کنید باید یک جلسه مشاوره با جراحی که این عمل را انجام می‌دهد یا بر آن نظارت می‌کند ترتیب دهد.
  • در مورد روش عمل از جراح سوال کنید. جراح باید جزئیات دقیق آنچه که در عمل انجام می‌شود را توضیح دهد که شامل موارد زیر است:
  1. عمل چه مدت طول خواهد کشید.
  2. چگونه انجام می‌شود.
  3. نوع بیهوشی که نیاز خواهید داشت.
  4. پس از عمل انتظار چه دردهایی را باید داشته باشید.
  5. مدت زمان دوره بهبودی چقدر است.
  6. خطرات بالقوه و عوارض خاص عمل
  7. میزان ماندگاری نتایج

آماده‌سازی جراحی


ممکن است نیاز باشد که متخصصین جراحی پلاستیک قبل از جراحی آزمایشاتی را انجام دهند. برای مثال، رادیوگرافی برای قربانی یک تصادف برای انجام عمل جراحی ترمیمی نیاز است. جراحان ممکن است خطوط برش را قبل از جراحی در بیماران مشخص کنند. علاوه بر این، متخصصین جراحی زیبایی باید مطمئن شوند که بیماران برای انجام عمل جراحی و بیهوشی از سلامت کافی برخوردارند.

ملاحظات دیگر در مورد جراحان پلاستیک پس از جراحی


جراحان پلاستیک همچنین پس از جراحی برای اطمینان از جلوگیری از بروز عفونت یا درمان در صورت لزوم و نیز دستیابی به اهداف جراحی، اقدامات مراقبتی را فراهم می‌کنند. در برخی موارد ممکن است بیماران برای تکمیل دوره بهبودی به فیزیوتراپیست‌ها یا سایر متخصصان ارجاع داده شوند. جراحان همچنین برخی از امور اداری از جمله بروز رسانی سوابق پزشکی بیمار با نتایج آزمایش‌ها و یادداشت‌هایی از معاینات را انجام می‌دهند.

هدف جراحی زیبایی


هدف جراحی زیبایی بهبود ظاهر فرد و در نتیجه اعتماد به نفس با تغییر ظاهر وی می‌باشد. جراحی زیبایی را می‌توان در هر بخشی از صورت و بدن انجام داد. برخی از انواع متداول جراحی زیبایی عبارتند از:

هدف جراحی پلاستیک


جراحی پلاستیک می‌تواند برای اصلاح نقص‌های موجود از زمان تولد یا ترمیم آسیب‌های پوست و بافت ناشی از بیماری یا آسیب دیدگی مورد استفاده قرار گیرد. این نوع جراحی همچنین می‌تواند اعتماد به نفس و کیفیت زندگی بیمار را بهبود بخشد. شرایط مختلفی وجود دارد که ممکن است نیاز به جراحی پلاستیک داشته باشند و انواع مختلفی از عمل‌های جراحی قابل اعمال هستند. جراحی پلاستیک می‌تواند برای اصلاح نقایص موجود از زمان تولد مانند ناهنجاری‌های مادرزادی (مانند شکاف لب و کام) و همچنین ترمیم و بازسازی بافت‌های آسیب دیده ناشی از مشکلاتی که بعداً در طول زندگی رخ می‌دهند (مانند سرطان) استفاده شود.

آموزش و مدرک


از آنجایی که هیچ برنامه‌ی دستیاری خاصی وجود ندارد که بر جراحی زیبایی تمرکز داشته باشد، متخصصینی که به دنبال جراحی پلاستیک هستند دارای پس زمینه‌هایی هستند که شامل ورود به دانشکده پزشکی، دستیاری و یا دوره تکمیلی تخصصی ترجیحاً در تخصص جراحی می‌باشد که به دنبال آن اخذ مدرک در آن تخصص و دوره‌ی بعد از دستیاری بخصوص در زمینه‌ی جراحی زیبایی خواهد بود. این دوره را می‌توان از طریق یک برنامه تکمیلی تخصصی جراحی زیبایی، و نیز کارگاه‌ها، سمینارها و کنفرانس‌ها انجام داد. جراحان پلاستیک مسیر مشابهی را مانند بسیاری از جراحان زیبایی دنبال می‌کنند. با این حال، بعد از اتمام تحصیل در مدرسه پزشکی، یک دوره‌ی دستیاری و یا دوره تکمیلی تخصصی در جراحی پلاستیک را طی می‌کنند، و پس از آن می‌توانند توسط انجمن جراحان زیبایی تایید و تصدیق شوند. در این مرحله، آموزش‌های اضافی جراحان پلاستیک در جراحی زیبایی اختیاری است. اگر این آموزش‌ها را انتخاب کنند، ممکن است مراحلی را برای کسب تجربه در زمینه جراحی زیبایی از طریق یک دوره‌ی تکمیلی تخصصی، کارگاه‌ها، سمینارها و کنفرانس‌ها بگذرانند.

لیستی از اسامی بهترین پزشکان متخصص جراح زیبایی و پلاستیک در تهران به همرا ه آدرس و تلفن را می توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید:

کلینیک تخصصی پوست و مو رازی

آدرس: خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، شماره : 21 ، واحد 1
شماره تماس:
۰۲۱۸۸۳۳۴۰۲۹
۰۲۱۸۸۳۳۳۲۵۹
۰۲۱۸۸۰۲۵۳۵۰
۰۲۱۸۸۰۲۵۴۳۵
۰۲۱۸۸۰۲۸۷۷۵
۰۲۱۸۸۰۲۴۴۵۹


نام : دکتر قدرت اله زمانی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۰۴۳۴۴۵
آدرس: تهران – خیابان آفریقا – کوچه شاهرخ – ساختمان شاهرخ – واحد ۵۰۳


نام : دکتر محمود صالحی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: 66465355 , 66405705
آدرس: تهران – منطقه 11 – انقلاب – خ. برادران مظفر (صبای جنوبی) – بیمارستان مداین


نام : دکتر بهزاد خوروش – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: 88778795
آدرس: تهران – منطقه 033 – گاندی


نام : دکتر مجید عبدل زاده – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان ظفر (نرسیده به اسفندیار )، خیابان بابک بهرامی، ساختمان پزشکان بابک – پلاک ۷، طبقه اول ، واحد۳
آدرس: ۸۸۶۵۸۹۰۹


نام : دکتر مهرشاد مهاجر – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۲۹۶۶۳۳
آدرس: تهران، پاسداران، ضلع شمال شرقی چهار راه فرمانیه، مجتمع پزشکی نور، طبقه اول، واحد ۹


نام : دکتر مهدی آریانا – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۳۵۲۰۹۲
آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان کاج ،خیابان سرو غربی ، نرسیده به بلوار شهرداری،پلاک ۳۳ ساختمان سرو سبز واحد ۶


نام : دکتر سید فتح اله موسوی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۸۰۲۸۸۸
آدرس: آدرس: تهران – منطقه ۶ – بالاتر از م. فاطمی – م. گلها – بلوار گلها – پ ۲۶۵


نام : دکتر فریدون مهران – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۲۸۸۶۸۶
آدرس: تهران – منطقه ۳ – خ. پاسداران – بالاتر از چهارراه فرمانیه – سمت راست – پ. ۲ – س. خواجوی – جنب داروخانه نور


نام : دکتر حسین مهاجری مقدم – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۴۴۰۶۷۰۰۴
آدرس: تهران – منطقه ۵ – بزرگراه کاشانی – نبش خیابان گلستان – س.پ ۱ – ورودی اول – واحد ۴


نام : دکتر مهران منصوری – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۴۴۲۳۷۲۰۰
آدرس: تهران – منطقه ۲ – آریا شهر – ضلع جنوب شرقی فلکه دوم صادقیه – مجتمع افق – طبقه ۴ – واحد ۴۰۲


نام : دکتر علی منافی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: تهران – منطقه ۳ – م. ونک – ضلع شمال شرقی – ساختمان سامسونگ – ط. سوم – واحد ۳۰۵
آدرس: ۸۸۸۷۹۹۴۲


نام : دکتر مسعود ملک زاده – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۷۷۵۰۲۶۵۸
آدرس: تهران – منطقه ۱ – خ. شریعتی – سه راه طالقانی – روبروی خیابان آمل


نام : دکتر غلامرضا مقصود نیا – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۸۸۰۱۹۲
آدرس: تهران – منطقه ۶ – ولیعصر- بالاتر از پارک ساعی – نبش کوچه ۳۴ – ش ,۱۱۵۷- طبقه همکف


نام : دکتر احمد مغاری – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۲۲۲۰۰۲
آدرس: تهران – منطقه ۳ – میرداماد – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱ – طبقه سوم


نام : دکتر صدراله معتمد – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۸۸۱۹۰۹
آدرس: تهران – منطقه ۳ – ولیعصر – نرسیده به میدان ونک – بالاتر از پل همت – س,۱۲۷۰ – ط سوم


نام : دکتر کاووس مشیری – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۰۴۸۴۰۶
آدرس: تهران – منطقه ۳ – ملاصدرا – چهارراه کردستان – روبروی آموزشگاه پند – ساختمان پزشکان ۴۳


نام : دکتر مهرداد مدرس – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۰۰۶۹۲۸
آدرس: تهران – منطقه ۱ – شریعتی – بالاتر از پل صدر- نبش الهیه – ساختمان پزشکان پارسیان


نام : دکتر ناصر محمدخواه – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۰۴۱۶۴۰
آدرس: تهران – منطقه ۳ – م. ونک – خ. ملاصدرا شمالی – خ. شیخ بهایی شمالی – جنب بن بست صبا – بین امداد غربی و کولیوند – مرکز پزشکی


نام : دکتر شاهین محمد صادقی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۰۶۲۲۰۰
آدرس: تهران – منطقه ۲ – بزرگراه همت – نرسیده به بزرگراه چمران – بیمارستان میلاد


نام : دکتر هادی محبی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۰۳۷۷۸۷
آدرس: تهران – منطقه ۳ – خ. ملاصدرا – خ. شیراز شمالی – ساختمان سی و سه – ط. سوم – ش ۱۶


نام : دکتر میر محمد مجلسی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۰۴۹۳۱۷
آدرس: تهران – منطقه ۱ – ولیعصر- خ. مقدس اردبیلی (زعفرانیه) – نبش کوچه شیرین – س.پ ۱۰۴- ط دوم


نام : دکتر پرویز مافی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۸۲۰۰۹۱
آدرس: تهران – منطقه ۶ – مطهری (تخت طاووس) – خ. فجر – بیمارستان جم


نام : دکتر علی اکبر لقایی پور – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۵۷۸۱۷۱
آدرس: تهران – منطقه ۱ – شریعتی – جنب اداره تامین اجتماعی – ساختمان پایا – ط سوم


نام : دکتر نور احمد لطیفی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۹۶۶۱۳۰
آدرس: تهران – منطقه ۶ – فلسطین – خ. ایتالیا – بیمارستان مصطفی خمینی


نام : دکتر ماریا مرادی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۸۳۹۷۳
آدرس: تهران , میدان ونک , ضلع شمال شرقی , کوچه صانعی , ساختمان پزشکان ونک , پلاک ۴۲ , واحد ۵


نام : دکتر فرزان رضایی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۹۰۰۰۷۰
آدرس: تهران، بلوار میرداماد , جنب هاکوپیان , ساختمان میلاد , طبقه ۳ , واحد ۱۵


نام : دکتر مهرزاد خوش برش – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۲۵۹۴۹۶
آدرس: تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از اتوبان همت – روبروی حسینیه ارشاد پلاک ۱۱۳۲ – طبقه اول


نام : دکتر حمید ملکان راد – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۷۰۴۳۱۸
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از زعفرانیه، باغ فردوس، برج فردوس، طبقه۴، واحد۲۴


نام : دکتر مجید لاهوتی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۲۷۳۷۳۲
آدرس: تهران – منطقه ۳ – خ. شریعتی – خ. دستگردی (ظفر) – پ. ۶۷ – واحد ۸ – ط سوم


نام : دکتر رضا گوهری – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۸۸۹۵۰۰
آدرس: تهران – منطقه ۱ – خ. ولیعصر – بالاتر از پارک ساعی – ک. چمن – مجتمع پزشکی ساعی – واحد ۱۴


نام : دکتر محمد قناعت پیشه – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۷۱۴۷۹
آدرس: تهران – منطقه ۳ – م. ونک – خ. شهید صانعی – پ ۲/۱


نام : دکتر فروزان قلخانی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۶۶۹۴۴۵۸۷
آدرس: تهران – منطقه ۶ – تقاطع خ. فاطمی و امیرآبا – س.ش بیست و یک – ط. چهارم – واحد هشت


نام : دکتر سارا قربانی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۰۴۱۶۴۰
آدرس: تهران – منطقه ۳ – شیخ بهایی شمالی – نبش بن بست صبا – مرکز پزشکی شیخ بهایی


نام : دکتر محمد مهدی قاسمیان – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۰۱۷۳۰۶
آدرس: تهران – منطقه ۳ – خ. آفریقا – روبروی سوپر جردن – برج مشکی – ط ۳


نام : دکتر حسین قاسمی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۷۷۴۳۶۵۱۱
آدرس: تهران – منطقه ۱۳ – خ. سی متری نیروی هوایی – پایین تر از مخابرات – پ ۱۶۰


نام :دکتر منوچهر فیض – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۰۴۶۴۸۹
آدرس: تهران – منطقه ۳ – آفریقا (جردن) – نرسیده به تقاطع بزرگراه مدرس و آفریقا – پ ۲۰ – ط همکف


نام : دکتر فرهاد فیروزی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۷۶۵۹۹
آدرس: تهران – منطقه ۳ – گاندی – نرسیده به بزرگراه حقانی – پ ۸


نام : دکتر سید کمال فروتن – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۸۹۰۸۸۹
آدرس: تهران – منطقه ۶ – مطهری (تخت طاووس) – نرسیده به ولیعصر- پ ۴۲۶ – ط سوم


نام : دکتر محمدرضا فرهوش – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۸۵۵۵۰
آدرس: تهران – منطقه ۳ – آفریقا (جردن) – بالاتر از خیابان دستگردی (ظفر) – پ ۱۶۷


نام : دکتر شاهرخ فرزام پور – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۴۴۵۵۹
آدرس: تهران – منطقه ۱ – خ. شریعتی – ابتدای خ. شهید بهشتی – پ ۱۹ – ط دوم – واحد دویست و دو


نام : دکتر بهروز فرزام – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۸۲۵۶۰
آدرس: تهران – منطقه ۳ – م. ونک – ابتدای خ. گاندی – ش. ۸۰ – نبش کوچه بیستم


نام : دکتر بهزاد فرخی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۶۷۵۹۴۵
آدرس: تهران – منطقه ۳ – م. ونک – خ. خدامی – پ. ۳ – طبقه همکف – واحد ۱۰۱


نام : دکتر ایمان فرج الهی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۲۵۲۸۳۸
آدرس: تهران – منطقه ۳ – میرداماد – نبش خیابان رازان شمالی – پ ۱۰۱


نام : دکتر محمد احمدی مقدم – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: 88879160 – 88794094
آدرس: تهران – منطقه 6 – ولیعصر – پایین تر از بیمارستان دی – ساختمان آریان – ط اول – واحد 5


نام : دکتر عباس کاظمی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: 88713883-7
آدرس: تهران – منطقه 6 – سید جمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد ) – خ. 21 – بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا


نام : دکتر محمود صالحی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: 66405705-8
آدرس: تهران – منطقه 11 – انقلاب – خ. برادران مظفر (صبای جنوبی) – بیمارستان مداین


نام : دکتر رضا خازنی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: 22793164
آدرس: تهران – منطقه 3 – چهار راه پاسداران – ابتدای دولت – کوچه دیده – پلاک 3 – طبقه 2 – واحد 6


نام : دکتر مهدی فتحی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۶۶۵۸۱۵۵۱
آدرس: تهران – منطقه ۶ – بلوار کشاورز – بیمارستان امام خمینی


نام : دکتر محمد جواد فاطمی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۸۵۰۸۷۱
آدرس: تهران – منطقه ۴ – شریعتی – نرسیده به سه راه ضرابخانه – روبروی پارک شریعتی – س.پاستور- واحد ۳۴


نام : دکتر علی اصغر علوی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۸۲۰۰۹۰
آدرس: تهران – منطقه ۶ – خ. استاد مطهری – بالاتر از خ. قائم مقام فراهانی – خ. جم – پ. ۷۸ – بیمارستان جم


نام : دکتر سید عسگر علمداری – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۶۶۹۳۰۰۴
آدرس: تهران – منطقه ۶ – انتهای بلوار کشاورز – خ. محمد قریب – بیمارستان امام خمینی


نام : دکتر علی عطری – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۹۵۲۰۲۰
آدرس: تهران – منطقه ۶ – بلوار کشاورز- تقاطع کارگر شمالی – روبروی پارک لاله – پ. ۲۹۸ – برج سبز – ط سوم


نام : دکتر محمد عشایری – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۳۰۶۷۳
آدرس: تهران – منطقه ۶ – بهشتی (عباس آباد) – نبش خ. سرافراز (دریای نور) – پ. ۱ – ساختمان پزشکان تهران


نام : دکتر علی عرب خردمند – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۸۵۱۷۰۳
آدرس: پاسداران – نبش خیابان دشتستان پنجم – ساختمان ۱۴۸ – واحد ۴


نام : دکتر حسین عرب – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۷۱۹۸۲
آدرس: تهران – منطقه ۳ – م. ونک – بالاتر از میدان – ک. نگار – س.پ ونک – ط دوم


نام : دکتر سعید عباس زاده – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۱۲۱۸۵
آدرس: تهران – منطقه ۶ – مطهری (تخت طاووس) – تقاطع خیابان میرزای شیرازی – پ. ۲۱۵ – ساختمان ۱۱۱


نام : دکتر حمید عارف – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۸۴۴۴۷
آدرس: تهران – منطقه ۳ – آفریقا (جردن) – بالاتر از پل میرداماد – نبش کوچه سرو – پ. ۱۰۲ – ط. دوم – واحد ۲ شرقی


نام : دکتر محمد عابدی پور – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۵۴۵۸۷
آدرس: تهران – منطقه ۷ – مطهری) – خ. فجر (جم) – بالاتر از بیمارستان جم – س.پ سپید – پ. ۸۰ – ط سوم


نام : دکتر احمدرضا طاهری – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۰۵۶۳۹۲
آدرس: تهران – منطقه ۳ – ملاصدرا – بعد ازشیخ بهایی – جنب برج ونوس – ساختمان گلستان – پ. ۱۲۴ – ط همکف


نام : دکتر فتح اله طالقانی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۶۶۷۰۲۸۲۸
آدرس: تهران – منطقه ۲ – تقاطع خ. فرانسه و رازی – روبروی سفارت واتیکان – س ۲۶


نام : دکتر رامبد صمیمی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۲۰۹۴۵۵
آدرس: تهران – منطقه ۳ – آفریقا (جردن) – جنب پارک خشایار- برج افرا – ط. دهم – واحد ۱۰۶۰


نام : دکتر سیاوش صفوی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۲۲۲۱۹۰۲۰
آدرس: تهران – منطقه ۱ – شریعتی – بالاتر از پل رومی – پ. ۱۸۷۸ – س.پ – ط چهارم


نام : دکتر فرامرز صفایی – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۷۰۲۲۱
آدرس: تهران – منطقه ۳ – آفریقا (جردن) – خ. ناصری – پ. ۴۸ – برج روشنک – ط. چهارم – واحد ۱۴


نام : دکتر حسین صدیق – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی
تلفن: ۸۸۷۷۵۴۱۰
آدرس: تهران – منطقه ۶ – عباسپور (توانیر) – روبروی بیمارستان دی – پ ۴ – ط سوم

آخرین مقالات

مشاوره رایگان شبانه روزی