لاغری موضعی با دستگاه lpg: رفع چاقی موضعی با ال پی جی

LPG که به نام اندرمولوژی یا لیپوماساژ نیز شناخته می‌شود، یک روش درمانی رایج است که توسط زنان و مردان و برای لاغری بدن، بدون هیچگونه جراحی یا عوارض جانبی ترجیح داده می‌شود.

این روش درمانی غیرتهاجمی و بدون درد است، سلولیت‌های بدن را می‌شکند و رسوبات چربی را برای خلاص شدن از شر چاقی‌های موضعی و منحنی‌های ناخواسته در بدن از بین می‌برد.

با داشتن آخرین تکنولوژی سلولیت اندرمولاب و کاهش چربی، این درمان هیجان انگیز، ایمن و بدون درد اکنون می‌تواند پیشرفت چشمگیری در لاغری باسن و ران شما ایجاد کند. لیپوماتیک اندرمولوژی LPG در درمان سلولیت در همه مناطق، ران و باسن، کاهش افتادگی پوست و چربی موضعی بسیار مؤثر است.

علت و علائم چاقی موضعی 


کمی شکم اضافی همیشه به معنای چربی اضافی نیست. این حالت فقط می‌تواند مربوط به افتادگی پوست باشد و در این صورت، رژیم غذایی یا ورزش هیچ کمکی به شما نمی‌کنند. برای درمان مؤثر این مشکل، ارزیابی اولیه ضروری است. ارزیابی آن چگونه است؟ به آرامی یک لایه از پوست خود را بین انگشتانتان بگیرید. اگر پوست بین انگشتان شما نازک باشد و چین خوردگی در آن وجود نداشته باشد، این یک مشکل پوستی است. سایر علائم مربوط به این مشکل شامل پوست چروکیده، ترک‌های پوستی یا ناف افتاده است. ال پی جی از روش‌های خاصی برای تحریک سلول‌های جوان (فیبروبلاست) در سطح پوست استفاده می‌کند و آن را محکم‌تر و سفت‌تر می‌کند.

ال پی جی می‌تواند از راه‌های زیر به شما کمک کند


  •  با از بین بردن چربی و از بین بردن مایعات اضافی، چربی را سریع‌تر کاهش می‌دهد
  • ظاهر شل ران و باسن ناشی از سلولیت را کاهش می‌دهد
  • خطوط بدن را برای جذاب‌تر شدن فرم بدن مشخص می‌کند
  • ماهیچه‌ها و پوست نرم و شفاف، و در نتیجه ظاهر کلی صاف‌تر می‌شود
  • تنش عضلانی را بهبود بخشیده، جریان خون و تخلیه لنفاوی را بهبود می‌بخشید و منجر به خواب بهتر و درخشندگی پوست می‌شود

ال پی جی چگونه کار می‌کند؟ 


ال پی جی چگونه کار می‌کند؟

این فرایند از یک دستگاه تأیید شده توسط سازمان FDA برای درمان چربی‌های موضعی و تعریف مجدد خطوط بدن استفاده می‌کند. این روش غیرتهاجمی است و از غلطک‌های مکانیکی در نواحی هدف برای ماساژ و فشرده‌سازی سلول‌های چربی و تسریع در فرآیند آزادسازی چربی یا لیپولیز استفاده می‌کند. ماساژ عمیق این دستگاه، گردش خون و مایعات لنفاوی را تا 200٪ افزایش می‌دهد (در حالی که ماساژ دستی تنها 60٪ گردش خون را افزایش می‌دهد) و به بیرون راندن سموم و مایعات غیرطبیعی کمک می‌کند. تکنیک لیپوماساژ همچنین باعث تولید کلاژن و الاستین می‌شود که برای داشتن پوستی صاف‌تر، محکم‌تر و جوان‌تر ضروری است. چربی آزاد شده به عنوان منبع انرژی ماهیچه‌ها استفاده می‌شود. این بدان معنی است که ورزش کردن به طور منظم در حالی که تحت معالجه قرار گرفته‌اید می‌تواند منجر به نتایج سریع‌تری شود.

این روش 100٪ طبیعی است و نیازی به دوره نقاهت، جراحی یا عوارض جانبی ندارد.

مزایا 


استفاده از این نوع روش درمانی چندین مزیت دارد که یکی از آن‌ها غیرتهاجمی بودن آن است. به این معنی که هیچ برشی روی پوست ایجاد نمی‌شود. یک دستگاه ماساژ تخصصی در برابر پوست روی سلولیت‌ها قرار داده می‌شود که هیچگونه درد، آسیب و تغییر رنگ یا تغییر در ظاهر پوست ایجاد نمی‌کند. درعوض، سلولیت زیر آن شکسته شده است تا بدن بتواند چربی را جذب کند.

کاهش سایز 

 ظاهر بدشکل ران و باسن که در اثر سلولیت ایجاد می‌شود با این روش درمانی کاهش می‌یابد. این بدان معنی است که ظاهر این اندام‌ها تقریباً از اولین جلسه درمان بهبود می‌یابد و تا پایان شش جلسه متوجه تفاوت‌های زیادی خواهید شد.

افزایش جریان خون و تخلیه مایعات لنفاوی

 از آنجا که چربی و ماهیچه‌ها زیر دستگاه ماساژ قرار می‌گیرند، خون بیشتری در آن ناحیه جریان می‌یابد. علاوه بر این، تخلیه مایعات لنفاوی به این معنی است که مایعات اضافی به دام افتاده در سلولیت از بین می‌رود.

صاف و محکم شدن 

علاوه بر کاهش چربی و از بین بردن مایعات اضافی، استفاده از دستگاه LPG برای درمان سلولیت منجر به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، تقویت عضلات و ایجاد ظاهری یکنواخت‌تر می‌شود. این دستگاه تأثیر مستقیمی بر عضلات دارد و هنگام استفاده همزمان با برنامه ورزشی، عضلات را تقویت می‌کند.

این روش به کاهش تنش در عضلات نیز کمک می‌کند و افرادی که از این درمان استفاده می‌کنند، حس بهتری پیدا می‌کنند. افزایش حس سلامتی به شما کمک می‌کند تا برنامه غذایی و ورزشی خود را حفظ کنید و در نتیجه، اثربخشی لاغری موضعی با دستگاه LPG را افزایش دهید. پس از شش جلسه، شما می‌توانید متوجه شوید که چگونه این روش درمانی می‌تواند اندام شما را به بهترین شکل تغییر دهد.

همچنین، این روش به کانتور کردن نواحی تحت تأثیر سلولیت کمک می‌کند و حتی لایه بیرونی پوست را برای ظاهری جوان‌تر لایه‌برداری می‌کند. اگر به دنبال کاهش ظاهر سلولیت در نواحی پاها و باسن خود هستید، استفاده از این روش درمانی برای شما مناسب است.

موارد منع مصرف این روش لاغری چیست؟ 


موارد منع مصرف دقق در مورد لاغری موضعی با ال پی جی عبارتند از:

  • سرطان در حال پیشرفت
  • عفونت یا بثورات پوستی
  • بیماری با فوران التهاب
  • مصرف داروی ضد انعقاد خون
  • بیماری خونی
  • تبخال
  • جراحی زیبایی (درخواست گواهی پزشکی)
  • تزریق (2 هفته صبر کنید)
  • افراد مبتلا به کم کاری تیروئید، دیابت یا تحت درمان طولانی مدت کورتیکواستروئید به این درمان کمتر پاسخ می‌دهند. در صورت عدم اطمینان، لطفاً با پزشک عمومی یا پزشک معالج خود مشورت کنید.

چقدر طول می‌کشد تا بتوانید نتایج درمان را مشاهده کنید؟ 


چقدر طول می‌کشد تا بتوانید نتایج درمان را مشاهده کنید؟-min

از همان جلسات اول، پوست شما دوباره زنده می‌شود! چهره شما بلافاصله درخشنده می‌شود، به لطف فعال شدن مجدد تولید کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک، پوست شما تصفیه شده و براق‌تر می‌شود. نتایج پس از هر جلسه بهتر می‌شود. برای دستیابی سریع‌تر به نتیجه درمان، جلسات می‌توانند چندین بار در هفته در ابتدای درمان برنامه‌ریزی شوند (فیبروبلاست می‌تواند به طور مداوم تحریک شود). ماه اول برای شروع درمان در سطح پوست مهم است. پس از آن، یک جلسه در هر ماه کافی است. یک سبک زندگی زیبایی ضد پیری را در نظر بگیرید که باید در تمام سال به آن پایبند باشید!

آیا این درمان دردناک است؟ 


خیر، درمان لاغری موضعی با LPG بسیار دلپذیر است. تنظیمات بسته به حساسیت پوست تنظیم می‌شوند. بعد از چند دقیقه اول می‌توانید “بیداری سلولی” و تسریع گردش خون را احساس کنید. پوست مجدداً اکسیژن دریافت می‌کند و احساس سلامتی خواهید داشت. این یک تجربه حسی بی‌نظیر است!

سوالات متداول 


LPG با سایر تکنیک‌ها چه تفاوتی دارد؟ 

عملکرد سطحی درمان‌های سنتی محدود است. سایر روش‌ها می‌توانند به پوست آسیب رسانده یا عوارض جانبی داشته باشند. روش ال پی جی پوست را به صورت طبیعی، بدون درد و بدون هیچ گونه خطری برای نتایج قابل مشاهده “مکانیزه” می‌کند. درمان‌های LPG به شما کمک می‌کنند تا احساس جوان‌تری داشته باشید و ظاهر طبیعی خود را حفظ کنید.

30 سال تجربه در زمینه لاغری موضعی با LPG و همچنین مطالعات علمی بی‌شماری ضمانت اثربخشی قابل توجه این روش در دنیای پیچیده درمان‌های زیبایی است.

آیا می‌توانم به استفاده از محصولات آرایشی خود در طول برنامه درمان LPG ادامه دهم؟ 

در طول درمان، پوست شما به یک تغذیه متفاوت و مناسب نیاز خواهد داشت. راه حل آن اندرمولوژی زیبایی است. این روش با مقاومت پوست در برابر مواد فعال مبارزه می‌کند.

مراقبت از پوست با ال پی جی، به لطف فرمول‌های منحصر به فرد خود، به سرعت بخشیدن به اثرات قابل مشاهده بر روی پوست در طول برنامه درمانی کمک می‌کند (+ 50٪ نتایج!). این فرمول‌ها پس از تشخیص ویژگی‌های پوست مطابق با پروتکل‌های دستگاه توصیه می‌شوند. پزشکان LPG متخصصانی هستند که می‌دانند پوست چگونه کار می‌کند. آن‌ها یک درمان جامع و متناسب با اهداف شما را توصیه خواهند کرد!

آیا نتایج دائمی خواهند بود؟ 

آیا دو هفته ورزش در طول تعطیلات تابستانی می‌تواند شما را در تمام طول سال سالم نگه دارد؟ بهترین راه برای پاسخ به این سؤال استعاره است. این مثال در مورد جلسات درمانی ال پی جی شما نیز صادق است. در طی مراحل درمان (2 جلسه در هفته به مدت 1 ماه)، هدف این است که به اندازه کافی پیام‌هایی را به سلول‌های لاغری شما ارسال کنیم تا یک بیداری سلولی پایدار ایجاد شود. در طی چند هفته، این روش به شما کمک می‌کند چربی‌های مقاوم و سلولیت را کاهش دهید و منحنی‌های تغییر شکل داده یا پوست شما را محکم‌تر کنید.

بعد از این دوره، مهم است که به طور مرتب به تحریک این سلول‌ها ادامه دهید تا به عادت‌های قدیمی و بی‌تحرک خود برنگردند. خبر خوب این است که یک جلسه در هر ماه برای فعال سازی مجدد این حافظه سلولی و استفاده از لاغری و اثرات محکم آن کافی است. درست مثل ورزش بدنی، آندرولوژی تبدیل به یک سبک زندگی جدید می‌شود. بهترین راه برای حفظ سلامتی شما، ادامه دادن به تحریک سلول‌های لاغری و رعایت یک سبک زندگی سالم است.

آیا باید همان زمان با درمان رژیم بگیرم و ورزش کنم؟ 

همه این‌ها به وزن و اهداف زیبایی شما بستگی دارد. تقریباً هر رژیم غذایی می‌تواند به شما در کاهش وزن کمک کند، اما نه همیشه. پوست پرتقالی و چربی موضعی در نواحی خاصی از بدن (پهلو، باسن یا ران) از رژیم‌های غذایی و ورزش مصون هستند. برای خلاص شدن از شر آن‌ها ، روش LPG اثربخش خواهد بود. بهتر است که برنامه درمانی خود را با یک رژیم غذایی متنوع و متعادل و همچنین ورزش بدنی منظم برای اثربخشی مطلوب همراه کنید.

من در نگهداری آب مشکل دارم. آیا دستگاه LPG برای من مفید خواهد بود؟ 

بله، درمان لاغری موضعی با ال پی جی گردش خون را تحریک می‌کند تا آب اضافی را از بین ببرد و در عین حال یک احساس فوری و پایدار بهزیستی را فراهم کند. در طول جلسات، پاهای شما صاف‌تر شده و شکل طبیعی خود را بدست می‌آورد و کیفیت کلی پوست شما بهبود می‌یابد.

من باردارم. آیا می‌توان از لاغری موضعی با دستگاه LPG استفاده کنم؟ 

در دوران بارداری، تنها درمان مؤثر تخلیه پاها و همچنین درمان‌های ضد پیری صورت و دست خواهد بود. لطفاً از قبل با پزشک خود مشورت کنید.

 چرا باید لباس ویژه اندرموور را بپوشم؟ 

لباس مخصوص اندرموور لباسی است که باید در طول جلسه درمانی اندرمولوژی پوشیده شود. این لباس کاملاً برای مصرف شخصی استفاده می‌شود، بهداشت کامل را تضمین می‌کند و مناطق مات آن به حریم خصوصی شما در طول درمان احترام می‌گذارد. ترکیب منحصر به فرد این لباس مخصوص باعث می‌شود گرفتن چین‌های پوستی راحت‌تر شود و در نتیجه درمان موثرتر خواهد بود.

آیا می توان از اندرمولوژی به عنوان یک راه حل جایگزین برای لیپوساکشن استفاده کرد؟ 

برخی از خانم‌ها لیپوساکشن را آخرین راه حل برای خلاص شدن از چربی‌های مقاوم خود می‌دانند. با این حال، از نظر علمی ثابت شده است که اندرمولوژی قادر است چربی موضعی و مقاوم را همراه با مزایای بیشتر برای تغییر شکل انحناهای بدن، از بین بردن سلولیت و محکم کردن پوست، به طور طبیعی از بین ببرد. روش درمانی اندرمولوژِ، همچنین بدون درد و بدون عوارض جانبی است و به عنوان راه حل جایگزین در مواردی که لیپوساکشن توصیه نمی‌شود (اختلالات گردش خون، حجم ناکافی، و غیره) در نظر گرفته می‌شود. اما اگر لیپوساکشن انجام شود، ترکیب دو روش برای بهتر شدن نتایج توصیه می‌شود. قبل از عمل، جلساتی برای تسهیل عمل جراحی، و نرم و صاف شدن پوست انجام می‌شود. بعد از عمل و در صورت توصیه جراح، جذب ادم و هماتوم را تسهیل می‌کنند و به طور موثری کیفیت پوست را بهبود می‌بخشند. در هر صورت، برای تعیین بهترین روش درمانی، باید یک بررسی جامع انجام شود.

آخرین مقالات

مشاوره رایگان شبانه روزی